Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych, dla których powiat lęborski jest organem prowadzącym

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych, dla których powiat lęborski jest organem prowadzącym Numer ogłoszenia: 261576 – 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku , ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 8622295, faks 59 8622295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych, dla których powiat lęborski jest organem prowadzącym. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych do oświatowych jednostek organizacyjnych powiatu lęborskiego określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Zespół Szkół Mechaniczno – Informatycznych w Lęborku (Zamawiający) działa w imieniu własnym oraz na podstawie pełnomocnictw udzielonych przez następujące jednostki: 1) Powiatowe Centrum Edukacyjne-Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku 2) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku 3) Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku 4) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku 5) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku 6) Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Lęborku 7) Powiatowe Ognisko Artystyczne w Lęborku 8) Młodzieżowy Dom Kultury w Lęborku 3.2. Każda z wymienionych w ust. 3.1 jednostek organizacyjnych samodzielnie podpisze umowę dla swojej jednostki w wyłonionym Wykonawcą, na jednakowych zasadach ustalonych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Przewiduje się możliwość wprowadzania zmian zamawianej ilości sprzętu komputerowego dla poszczególnych jednostek określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy) w granicach +/- 20%. Zmiany te będą wprowadzane dla poszczególnych jednostek w ramach kwot przeznaczonych na realizację zamówienia. O finalnej ilości zamawianego sprzętu będzie decydować cena jednostkowa sprzętu komputerowego wybranej oferty cenowej. 3.3. Założenia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje 9 zadań: A. Zadanie 1 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku. B. Zadanie 2 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku. C. Zadanie 3 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku. D. Zadanie 4 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku. E. Zadanie 5 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku. F. Zadanie 6 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku. G. Zadanie 7 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Lęborku. H. Zadanie 8 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Ogniska Artystycznego w Lęborku. I. Zadanie 9 – Dostawa sprzętu komputerowego dla Młodzieżowego Domu Kultury w Lęborku. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami w ustalonym terminie pod adres : – Zadanie 1 – ul. Pionierów 16 ,84-300 Lębork NIP 841-13-38-696 tel.59 8621-667 e-mail: sekretariat@pce.lebork.pl – Zadanie 2 – ul. M. Reja 18 , 84-300 Lębork NIP 841-12-66-689 tel. 59 8621-577 e-mail: osw@osw.pl.pl – Zadanie 3 – ul. Warszawska 17 , 84-300 Lębork NIP 841-13-49-381 tel. 59 8622-192 e-mail: sekretariat@zsgzia.lebork.pl – Zadanie 4 – ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork NIP 841-13-38-472 tel. 59 8622-295 e-mail: sekretariat@zsmi.pl – Zadanie 5 – ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork NIP 841-133-85-84 tel. 59 8621-293 e-mail: sekretariat@lo1.lebork.pl – Zadanie 6 – ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork NIP 841-133-84-89 tel. 59 8622-297 e-mail: sekretariat@zso2.com – Zadanie 7 – ul. Okrzei 15a, 84-300 Lębork NIP 841-13-48-772 tel. 59 8621-834 e-mail: ppplebork@poczta.onet.pl – Zadanie 8 – ul. Legionów Polskich 35 ,84-300 Lębork NIP 841-152-01-13 tel. 59 8622-394 e-mail: psmlebork@o2.pl – Zadanie 9 – ul. Różyckiego 2, 84-300 Lębork NIP 841-13-49-398 tel. 59 8621-645 e-mail: mlodziezowydomkultury@xl.wp.pl 4 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6, stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami) , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje realizację części zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań. 3) W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: dostawy przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych w pkt. 3.3. 1) niniejszej SIWZ, zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu; przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego; 4) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 5) Termin na wymianę lub naprawę sprzętu komputerowego wynosić będzie 7 dni. 6) Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Za dzień wydania sprzętu komputerowego Zamawiającemu uważać się będzie dzień, w którym ww. sprzęt został zainstalowany/złożony i uruchomiony przez Dostawcę. 7) Miejscem wykonania Zamówienia są miejsca wskazane w pkt. 3 3.1) niniejszej SIWZ. 8) Wymagania ogólne dotyczące sprzętu: a) dostarczony sprzęt musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. b) całość dostawy objętej niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy certyfikatu bezpieczeństwa CE lub innego równoważnego certyfikatu, co potwierdza oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Deklarację zgodności z normą CE lub inny równoważny certyfikat Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić do wglądu wraz z dostawą. 9) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) nie przewiduje się możliwości wypłacania Wykonawcy zaliczki, b) zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko Wykonawcy) do Lęborka (do poszczególnych jednostek) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia odpowiednio opakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Razem z przedmiotem zamówienia dostarczy w języku polskim dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi zawierającą wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje, płyty CD wraz z dokumentacją i sterownikami (jeżeli dotyczy) oraz katalogi części zamiennych lub eksploatacyjnych (jeśli będą dostępne). d) Wykonawca dostarczy oprogramowanie niezbędne do prawidłowej pracy dostarczonego sprzętu, e) Wykonawca dołączy do oferty karty techniczne (karty katalogowe, dane techniczne) określające parametry oferowanego sprzętu. f) jeśli dostarczony sprzęt lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione w ciągu 7 dni. 10) Wymogi dotyczące gwarancji dla przedmiotu zamówienia: 5 a) Zamawiający wymaga okresu gwarancji określonego w opisie parametrów na każdą pozycję sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. b) karty gwarancyjne muszą być dostarczone dla każdego urządzenia osobno. Każdy element zamówienia należy traktować jako osobną całość i musi zostać dostarczony jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. c) warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone (Zamawiający może usunąć opakowania urządzeń po ich dostarczeniu, co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej). d) Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych sprzętów objętych przedmiotem zamówienia. f) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez przedstawiciela Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza Lęborkiem, Wykonawca zapewni: odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt, dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. g) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem awarii, w tym dostarczenie uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego, stwierdzonej w przedmiocie niniejszej umowy obciążają Wykonawcę. h) gwarancja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do żądania wymiany sprzętu na wolne od wad lub nieodpłatnej jego naprawy. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie gwarancji między innymi do świadczenia nieodpłatnej tj. wliczonej w cenę oferty bieżącej konserwacji, serwisu i przeglądów technicznych wynikających z warunków gwarancji. i) gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy. j) w okresie gwarancji Wykonawca zapewni wsparcie techniczne, które Zamawiający rozumie: Wsparcie techniczne jest usługą, za pomocą której można skorzystać z wiedzy dostarczonej przez specjalistów wyznaczonych przez Wykonawcę nie wychodząc z biura/laboratorium. Wsparcie techniczne można uzyskać telefonicznie, faxem bądź mailem. Wsparcie techniczne powinno być udzielane bezpłatnie w okresie gwarancyjnym. Czas oczekiwania na odpowiedź nie powinien być dłuższy niż 2 dni robocze.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-1, 30.23.20.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.   II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda także przedstawienia wykazu dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: dostawy sprzętu komputerowego – o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto, które miały miejsce w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 7 do SIWZ).
  • III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.zsmi.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych 84-300 Lębork,ul.Marcinkowskiego ,pokój kierownika gospodarczego nr 1 (parter) : Pani Krystyna Płotka. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 10:45, miejsce: Zespół Szkół Mechaniczno-Informatrycznych 84-300 Lębork ul.Marcinkowskiego 1 Sekretariat pokój 111. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DRUGA ZMIANA SIWZ

druga_zmiana_tresci_siwz

PIERWSZA ZMIANA SIWZ

zmiana treści SIWZ

 

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Wyjaśnienia zamawiającego dotyczące treści SIWZ – 11.08.2014

Wyjaśnienia zamawiającego dotyczące treści SIWZ – 08.08.2014

Zał nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamoówienia po zmianie 2 z dnia 08.08.2014r.

Zał nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamoówienia po zmianie 1 z dnia 06.08.2014r.

SIWZ sprzęt komputerowy 2014

Zał nr 1 do SIWZ – Wzór formularza oferty

Zał nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków

Zał nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Zał nr 4 do SIWZ – Oświadczenie – grupa kapitałowa

Zał nr 5 do SIWZ – Wzór umowy

Zał nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia

Zał nr 7 do SIWZ – wykaz dostaw

Edytowalna wersja załączników

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *